Accu Tronic Energy 2500mAh

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Červen 13 13:40:55 CEST 2008

A nemusej se ty baterky nejdřív zformátovat, tj. že pro dosažení plný
kapacity musej mít za sebou několik nabíjecích/vybíjecích cyklů? BTW
když kouknu na GME.CZ, tak GP 2500mAh stojí kolem stovky, nějaká levná
Camplus 2300mAh 39Kč. Tak bych asi nečekal, že baterka za 22 korun kus
bude nějaká extra kvalita. (Pokud teda je pravda, co píšou na webu
Lidlu, tj. balení 4ks = 89Kč).

P.K.