Re: Brutálně silné mobily

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Červen 13 08:51:33 CEST 2008

Zkusenost z vystav v Hong Kongu a Guang Zhou: Vystaviste narvane lidmi
az po strechu, 99% stanku ancliky 2x2 metry (nepotrpi si na okazalost,
i kdyz posledni dobou stale vice - potrhli evropani a americani na to
hledi). Na kazdem stanku minimalne jeden vystavovatel s telefonem u
ucha, v napraskanych ulickach minimalne 10% lidi s telefonem u ucha...
Tam to bude o svinu vice jak 200 soubeznych hovoru:)
Ono i na ulicich ci v metru - hlava na hlave a u vetsiny hlav mobil:)
V takovych to hustych aglomeracich o vystavach nemluve maji pokryti
brutalni (i ve smyslu kapacity) Kdyz si k tomu prictete 6 mobilnich
siti (pri posledni navsteve - uz muze byt vic)...
S pozdravem,
Marek