[OT]: Skolstvi bylo Chce to nejakyporiadnyflame... Cotak ojednocipoch? ; -)

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Čtvrtek Červen 12 22:44:38 CEST 2008

Tema vysokeho skolstvi se proste neda v diskusi pominout

1. zabavna historka - kolega se nastval na personalni agenturu a tak jmenem
sve firmy pozadoval 60 svarecu s certifikatem EU na svarovani jadernych
tlakovych nadob (pry je jic v CR mene nez 10) - za dva dny prijely z
personalni agentury 2 autobusy borcu a vsichni meli ten stejny (oxeroxovany
a falesny ) certifikat.

2. Na podzim 2004 zde korespondujici Karel Minarcik byl u mne na navsteve
jeste s jednim znamym - oba tehdy studovali elektrofakutltu VSB - cumeli
jako puci protoze moje programatory programovaly, kompilatory kompilovaly a
MCU makaly jako silene a roboti fungovali dle softwaru - pry to nemeli ani
ve cvikach na VSB ;-((

3. V praci pravidelne trapim studenty (praktikanty ) z Ostravske
univerzity - rozhovor s (budoucim )biomedicinskym inzenyrem - "tady tece
krev kapilarou a kazda bunka se projevi jako zmena odporu" - tim nas
nezdrzujte to jsme uz brali ve cvikach - a vite co tu krev tam tlaci - ???
ceropadlo ???? - Ano a vite co pohani to cerpadlo  - nevim  - to jsme ve
cvikach nemeli !!!!

ATD ATD - v roce 2005 jsem mel pocit ze se to uz zlepsuje, protoze na
Eurobotu 2005 nejaky kluk bedoval, ze jeho robot se nekvalifikoval takze
zapocet za robota nebude

No nebudu ten flame jeste zhorsovat.

Mimochodem jsem vystudoval VS ovsem nikoliv techniku (nastesti) a muj osobni
nazor je ze dobry stredoskolak strci kazdeho vysokoskolaka typu "potrebuju
titul" do kapsy.

Zdravi Petr Kubac