OT: Dvacitky dnes a kdysi [Was: Re: [OT:] Wartas a nebezpecnost... ]

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Čtvrtek Červen 12 21:00:56 CEST 2008

Já se bojím, že klasická tetování, piercing a další techniky už jsou
dnes zastaralé. Jednoduše pár let bude trvat, než si generace uvědomí,
že se neindividualizovali, ale spíš přiblížili masám... a cesta zpět
není. Osobně se mi taky líbí o nastřelenou naušnici v uchu víc, možná
ještě to obočí, či třpitka v nose, ale ne každé holce to prostě sluší.

Dneska je imo v módě zmíněné řezání jazyka - tongue splitting, uvádí se,
že zhruba do roka se člověk naučí každou polovinou hýbat odděleně. Už
jsem se ale nikde nedočetl, jak dlouho trvá, než se naučí znova mluvit.

Postupně zastarávají i branding (vypalování značek jako u dobytka) nebo
cutting (vyřezávání jizev do kůže).

Chuťovka je pak eyeball tattoo (barvení očního bělma). Co jsem tak
pochytil, používá se nějaké speciální barvivo a pro kompletní probarvení
je třeba zhruba 20-40 vpichů (individuálně).

Přikládám videa, nicméně UPOZORŃUJI, že JEN pro SILNÉ ŽALUDKY. Osobně mi
podobné chutovky nedělají problém, nicméně tady jsem se skutečně necítil
ve své kůži.

http://ca.youtube.com/watch?v=lsWFwKd9X9U
http://ca.youtube.com/watch?v=ystHwO-ZywE