OT: Dvacitky dnes a kdysi [Was: Re: [OT:] Wartas a nebezpecnost ... ]

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Červen 12 20:42:06 CEST 2008

Ty brdo, uz  jsme u devcat.  A zacinalo to vykonem hudebni aparatury,
pak  Wartas a nebezpecnost, bazpecnostni pasy....
To jsem zvedav, jak dlouho nam tu holky vydrzi :-)
Priznam se ze tyhle OT  hltam vic, nez non OT.
Asi sem nepatrim :-(