[OT]: Skolstvi bylo Chce to nejaky poriadny flame... Cotakojednocipoch? ; -)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červen 12 14:14:52 CEST 2008

> [...] jak rozhoduje mezi dvema uchazeci kdo e lepsi v
> oboru o kterem nikdy nic neslysela.Odpoved uz si doslova nepamatuju,
> ale princip je v tom, ze si od nich nech povidat o tom co delali a
> tak. Neposoudi sice kdo s dvou je lepsi (to proste doporuci oba at si
> vybera ta firma koho chce), ale kdyz tomu nekdo opravdu nerozumi, tak
> se zacne zakoktavat potit a takove ty nesmysly, zatimco ten, co tomu
> rozumi ji bude nadsene povidat o svem poslednim projektu.

Pripomenulo mi to jedneho uchadzaca. Ked som sa ho spytal na ten posledny projekt, vcelku plynule sa rozhovoril, len tak sa to hemzilo FPGAckami a DSPckami... Nejako mi to nesedelo s jeho vzdelanostnym profilom a vekom (wekom ;-) ), tak som sa spytal, ci to robi sam. Chvilu som z neho vytlkal kym vypadlo, ze nie, v time. No a ked som sa spytal aka ze je presne jeho pozicia v tom time, tak uz som sa to nedozvedel; takze doteraz neviem, ci sa tam len prizeral, ci pisal nejaky pomocny konfiguracny softna PC podla zadania, ci letoval plosaky, alebo co presne...

Inaksie povedane, neexistuje univerzalna nahrada za odborny pohovor.

wek