PCMCIA prodlouzeni

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Červen 12 13:41:38 CEST 2008

2008/6/12 Tomáš Mazouch <mazouch@ica.cz>:

> No...tohle jsou redukce CF-PCMCIA a zpet, to jsem na mysli nemel.

Trochu níž na stránce je "PC2PCE extender board".

> Jo, to je v podstate ono, akorat ponekud prekomplikovane. Spis jsem si
> predstavoval pevny kus delky 30-40mm, ktery by se nasadil (opatrne,
> protoze by asi nemohl mit vedeni) na kartu a cely tento komplet by se
> zarazil do slotu.

Takovou věc IMHO neseženete, jen nějakej extender, jehož základ bude
mít velikost celý PCMCIA karty, pak nějaký prodloužení (pružný nebo
pevný, to je už jedno) a pak druhej konec na vlastní PCMCIA kartu.
Prodloužení jen o 40mm těžko (navíc si myslim, že to je málo, když to
bude nějaká karta, do který se strká i kabel, tak musíte mít místo i
na ten kabel, resp. konektor + ohyb kabelu).

P.K.