[OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červen 12 11:24:21 CEST 2008

Treba Bosch MonoJetronic (asi i Monotronic lisi se jen rizenim
zapalovanim) to mel rizene na VW Passatu podtlakove ze vstrikovaci
jednotky - nevim zda aktivne to ovlivnovala RJ. Kazdopadne sla do
airboxu hadicka, ktera vedla na membranu tahajici za klapku. Princip je
ale v kazdem pripade stejnej.

To prisavani mam i ten na nafte s HDi. :-O (ale on ten nezavislej bufik
nahreje to auto rychleji a dopredu pred startem) ;-)

Radek Vicek