OT: Dvacitky dnes a kdysi [Was: Re: [OT:] Wartas a nebezpecnost... ]

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Červen 12 10:23:32 CEST 2008

Ja myslim , ze to tak neni . Samozrejme pubertacka s jesterkou na zadku nebo
malym ornamentem jo . Ale potom je spousta lidi kteri do toho vrazi kupu
penez . Takove rameno kdyz je tam neco poradneho vyjde treba na 10K a ti to
delaji proto ze se jim to libi . Stejne tak je to s tim piercem :) Navic me
se teda holky ktery maji neco decentniho v nose docela libi . Lepsi tohle
nez kdyz je neprirozena a zmalovana jak obrazek .

A s tim hnisanim a zdravotnima dopadama tak to je jak se vsim . Clovek se o
to musi starat a navic mit zelezo v puse nebo v jazyku je blbost . Nici to
dasne , sklovinu atd... Pro me je zasadni aby to spolecnost prijimala a
respektovala samozrejme nazor na to si kazdy muze rict jaky chce . Prave ta
diskuze je dulezita aby to nemelo nadech neceho zakazaneho protoze potom si
to ti mladi lidi davaji jen proto aby se vyhranili .

Znam to na vlastni kuzi :) mam manzelku, male dite nejake to tetovani mame
oba i ten pierc a jde videt , ze sem tam se na nas lidi koukaj na exoty s
malym deckem , ale pritom kdyz nas poznaji tak s tim neni problem protoze
jsme fungujici rodina bez nejakych problemu narozdil o mnoha kteri vypadaji
"konvencne" ale kdyz za sebou zavrou dvere bytu tak jsou z nich zvirata .

snehulak