OT: Dvacitky dnes a kdysi [Was: Re: [OT:] Wartas a nebezpecnost ... ]

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Červen 12 09:50:01 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 12.6.2008 od Marek Sembol:

> Za mych mladsich let nemela takova divka pul kila zeleza tak ruzne
> prostrkane pres nos, rty a oboci - a kdo vi kde jeste, kde to
> nastesti nevidim (vsechny odporne zarudle pripadne primo hnisajici).
> To bych prirovnal ke krumpaci zarazenemu do kapoty, v okoli prurazu
> zarezle. Za mych mladsich let se divky (ja vim, vyjimky byly tehdy,
> jsou ted) nevypadaly jako reklama na hlad. Za mych mladsich let se
> 15-tilete a mladsi zaby nesnazily vypadat (oblikanim, malovanim)
> jako dospele coury.

To jsou az moc velke extremy. Skutecnost je nekde trochu jinde.
Nicmene, i kdyby tomu tak bylo, znamena to snad, ze dnesni (treba
vizualne ti nesedici) divky jsou mene kvalitni, nez byly ty o jednu
nebo dve generace starsi? To uz mi pripada jako povzdechy duchodcu
typu: "Jooo, ta dnesni mladez... To za nas nebylo."

Asi jako hodnotit prvni cernobilou elektronkovou televizi s dnesni
poradnou LCD televizi nebo plazmou. Jiste, zdejsi kolegove, kteri
televizi nemaji, budou vychvalovat tu elektronkovou, stejne jako
vychvaluji Wartburga, kdyz s nim jezdi jednou tydne z jedne vesnice do
druhe vesnice.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem