OT: Dvacitky dnes a kdysi [Was: Re: [OT:] Wartas a nebezpecnost ... ]

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Červen 12 09:02:58 CEST 2008

> Za mych mladsich let nemela takova divka pul kila zeleza tak ruzne
> prostrkane pres nos, rty a oboci - a kdo vi kde jeste, kde to nastesti
> nevidim (vsechny odporne zarudle pripadne primo hnisajici). To bych
> prirovnal ke krumpaci zarazenemu do kapoty, v okoli prurazu zarezle.
> Za mych mladsich let se divky (ja vim, vyjimky byly tehdy, jsou ted)
> nevypadaly jako reklama na hlad. Za mych mladsich let se 15-tilete a
> mladsi zaby nesnazily vypadat (oblikanim, malovanim) jako dospele
> coury.

> [...]
Zdravim,
  dovolil jsem si zachovat v tomto prispevku bottom-posting, kdyz uz jsme
s nim zacli :-).
  Naprosto souhlasim s Markem. Vystihl to neprosto presne. Mam doma nyni
13letou "slecnu" a velice se se zenou snazime, aby tak nevypadala. A neni
to snadne.
  Ono je tohle, co je videt navenek, jen obrazem "jineho firmware", ktery
je uvnitr. Zda se mi ale, ze ten novy neni ve vsech smerech lepsi :-).

S pozdravem Pavel Troller