[OT]: Skolstvi bylo Chce to nejaky poriadny flame... Cotak ojednocipoch? ; -)

Středa Červen 11 21:18:47 CEST 2008

Musim se priznat ze toto vlakno mi dela neskutecnou radost :-) zrovna
zitra se chystam na 3 pracovni agentury a s podobnym pristupem jsem uz
pocital.

V ramci studia jsem se radsi rozhodl vyuzivat sluzeb technicke
knihovny kde jsou k dispozici skripta CVUT, VSB, a obcas tam vidim i
nejake z VUT. Sice nebudu mit oficialni titul ale mohu si stanovit
"co, kdy a jak", coz ma sve vyhody.