[OT]: Skolstvi bylo Chce to nejaky poriadny flame... Co tak ojednocipoch? ; -)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Červen 11 20:29:11 CEST 2008

Pak by nam tedy mela stacit jedna jedina univerzita, kde by se akorat
trenovala zrakova pamet a schopnost se biflovat - je zbytecne do toho
zatahovat nejake speciality.

Meho posledniho kolegu (vyvoj web app) jsem vybiral z asi 30 zajemcu,
kteri byli velmi ruznorodi neb jsem nedaval zadna brutalni kriteria
ohledne vzdelani a zkusenosti. VS zajemci meli vesmes pristup -
pocitejte s tim, ze jsem VS a pod 30kKc nastup nejdu. Kdyz jsem se jich
zeptal co vubec umi tak to prave prezentovali tak jako, ze to neni
dulezite, ze VS je pripravila na vse (tedy ze se nauci programovat za 2
tydny kdyz se do toho pusti) tim myslim i slecnu z filozoficke fakulty
(ktera programovala v Excelu!). Z tech 30 lidi jen tri neco skutecne
napsali a naprogramovali. Nakonec jsem vybral mladeho kluka, ktery uz
napsal na soukromo par veci pro nejake male firmicky a bylo videt, ze mu
to pali a potrebuje jen posunout do trosku jine dimenze - hlavne si
neveril a neveril ani kdyz jsem mu volal, ze je prijatej. Takze dve
skoleni na SW co pouzivame a za pul roku byl plnohodnotnej clen tymu. A
vlastne ani dodneska nevim co ma za vzdelani.

Radek Vicek