[OT]: Skolstvi bylo Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ; -)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Červen 11 18:13:06 CEST 2008

Dne 11. červen 2008 17:43 Delphin <delphin@post.cz> napsal(a):

> Tak to jsou klasické fráze, jak by to fungovat mělo, ale ono to tak nefunguje. Co jiného říct na to, že čerstvý absolvent s červeným diplomem VŠ elektro neví jak funguje bipolární tranzistor a v životě neslyšel o druhém průrazu.

Ale preci enni chyba te skoly nebo ucitelu, ze na to ten student
kasle. Nevim, ze ktere je skoly, ale pokud z VUT, tak to urcite vedel,
kdyz se ucil na zkousku ze soucastek (a nebo celou zkosku opsal, ze).
Takze bud se rozhodl podvadet a nebo to zase zapomel. Ani za jednu vec
skola prece nemuze.

Ten clovek jistojiste studoval to elektro ne ze zajmu, ale proto, ze
chtel ziskat titul (a nebo mel rposte pri pohovoru tremu ja tam
nebyl). A titul chtel zjiskat pro to, ze ho po nem v praxi chteji. Ale
to preci neni chyba ceskeho skolstvi, ze firmy chteji, mistra v dilne
s vysokoskolskym titulem.

Mozna, kdyby firmy brali zamestnance kteri vedi, jak funguje
tranzistor misto tech, co maji cervene diplomy, tak by i uroven
absolventu stoupla. Kdyz to prezenu, tak spoustu lidi vubec nezajima
co clovek umi (stejne si ho ve firme zaucuji, pac rikaji jak je VS na
prd) ale to jestli maji ten diplom....

Honza