Re: [OT]: Skolstvi bylo Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ; -)

Delphin delphin@post.cz
Středa Červen 11 17:43:06 CEST 2008

> Ja v soucastnosti jeste studuji na VUT Brno a s nasich profesoru vubec
> zadne spatne pocity nemam. Je ale pravda, ze po VS nechci, aby me
> pripravila na me pripravila na praci ve firme. Ocekavam, ze mi dat
> urcity prehled kam saha pochopeni tech problemu, ktere me zajimaji
> (rozumej ktere studuji). To co me dnes na VS uci, se jednu v praxi
> uplatni, ale rozhodne to nebude hned.

Tak to jsou klasické fráze, jak by to fungovat mělo, ale ono to tak nefunguje. Co jiného říct na to, že čerstvý absolvent s červeným diplomem VŠ elektro neví jak funguje bipolární tranzistor a v životě neslyšel o druhém průrazu.