Re: Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Delphin delphin@post.cz
Středa Červen 11 16:31:15 CEST 2008

> Na Microchipu nemuzu najit nic mensiho nez PIC18F6310 s 64 vyvody. Jako
> future product maji treba PIC18F25J11 s 28 vyvody - to uz bude lepsi.
> Mozna blbe hledam.
>
> Nedavno jsem hledal nejake AVRko a nakonec z toho vylezla ATmega161 v
> DIP40. Kolega je nastesti sikovny, tak ten druhy UART dopsal softwarovy
> na ATmega8.

ATmega161 je discontinued, ale ATmega162 je normalne k dispoziciv kazde lepsi drogerii. Oboje ma 2 UARTy, je v pouzdru 40/44 pinu a v MLF 7x7 mm. Nejak mi proto stale unika, proc za teto situace brat ATmega8 a druhy UART delat SW.