Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Červen 11 15:30:43 CEST 2008

Psal jsem to v minulych mailech. Treba ten R8C/1B (rada M16C):
http://eu.renesas.com/fmwk.jsp?cnt=/r8ctiny_series_landing.jsp&fp=/products/mpumcu/m16c_family/r8c_tiny_series/
http://eu.renesas.com/fmwk.jsp?cnt=r8c1b_root.jsp&fp=/products/mpumcu/m16c_family/r8c_tiny_series/r8c1b_group/

Ano web je jedna z nevyhod Renesasu, dost neprehledny. Maji tam toho
strasne moc. Datasheety jsou take podle me nejake "velike" a pro me ne
moc prehledne. Treba R8C/1A a 1/B Group hardware manual ma 339 stranek a
software manual pro R8C Tiny Series ma 298 stranek. A pak k tomu hromada
dalsich dokumentu.

Podivejte se na prehled, ktery je celkem pekny (neni od Renesasu):
http://uloz.to/483478/1_Low-Cost_MCUs.pdf
http://uloz.to/483477/2_SuperLowPower_MCUs.pdf
http://uloz.to/483479/3_Connectivity.pdf

Martin Hanek