[OT]: Skolstvi bylo Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červen 11 15:06:41 CEST 2008

Bohuzel je to tak jak pisete, ale na me ta mnemonika moc nefunguje. Ja
bych urcite zacal premyslet zda jsem tu vetu rekl. Nejhorsi jsou ty
muka, kdyz uz se nejde vratit to zkontrolovat. Takze na dovolenou
odjizdime tak, ze to vsechno pozaviram, zkontroluju a pak to reknu
manzelce, ze jsem to udelal. :-)
Na druhou stranu to je mozna dan za to, ze ma clovek mozek nastaveny na
jinou vlnu, proste slovy programatora ty bezne procesy maji nizsi
prioritu :-).
Manzelka se mi smeje, ze ziju v jinem svete a uz take pozna kdyz neco
vymyslim a vi, ze je lepsi me nechat byt. Navic mam pocit, ze malokdy
mam potrebu si nad necim vyslovene sednout a zacit neco resit. Vetsinou
nejake technicke problemy resim tak nejak kontinualne bez ohledu na to
co prave delam a kde jsem. Naopak me pak neskutecne stve kdyz jsem nekde
mimo civilizaci a potrebuji si neco overit treba v DS, ze to neni uplna
kravina.

No jo no, jen doufam, ze si na tu deku na kolenou nezacnu slintat moc
brzo. ;-)

Radek Vicek