[OT]: Skolstvi bylo Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Červen 11 14:53:17 CEST 2008

Taky ? Navrat po par metrech a zkouseni kliky, jestli je zamknuto ? Pred
spanim kontrola bytu, jestli nekde neco netece, nehori, neni pusteno, je
zamceno ? Odchod z prace trva enormne dlouho, tim jak se vsechno
kontroluje ? Milion kontrol tehoz zdrojaku, jestli jsem nekde neco
nezapomel ? Tak alespon v tomhle nejsem sam ;))).

Ono to ma i sve vyhody, ale clovek si nekdy pripada jako magor. Kdo ma
podobny (stejny) problem, poradim. Po kazde akci, jako je zamknuti atp.
udelejte neco neobvykleho. Treba reknete nahlas nesmyslnou vetu. Tohle
si totiz mozek zapamatuje a je s tim svazano, ze jsem to udelal/rekl
proto, protoze jsem treba zamykal. Tyhle veci se totiz tykaji predevsim
cinnosti, na ktere clovek uz prilis nemysli, dela je stale stejne a
mozek uz to neuklada jako nic vyznamneho - clovek si to nepamatuje uz po
par sekundach.

--
Jiri Bezstarosti