Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Červen 11 14:07:18 CEST 2008

Uz jsem k jednomu PIC pridaval 512kB SRAM externe ;). A nejsem zdaleka
sam. Ona architektura ani PIC18 vic nez 4kB interni SRAM (jako registry)
neumoznuje a zapas s externi SRAM mapovanou do pameti programu uz je o
necem jinem. Taky jsem se jednou zblaznil a pripojil k PIC18C801 mimo
sposuty pameti i PC klavesnici a vystup na monitor 640x400x1b (CPLD+32kB
SRAM). Takze to pak bylo zeleno cerne (pochopitelne se dalo z RGB vybrat
a nebo kombinovat i jinou barvu), jak za starych casu ;). Vrcholem byla
command lajna, jako v DOSu, jen na moc prikazu uz nedoslo. I fonty jsem
si nakreslil, aby se mi to libilo ;). Nebylo to k nicemu, ale tehdy jsem
mel jeste po vecerech cas delat uplne kraviny uplne k nicemu, ale vyhral
jsem si bajecne, to zase jo ;).

Pri takove pametove narocnosti, uz je vetsinou lepsi se poohlednout po
necem vhodnejsim. Nakonec i proto se hodi umet pouzivat vice ruznych MCU.

--
Jiri Bezstarosti