Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Červen 11 10:39:51 CEST 2008

Dobry den,

s Reneses R8C/13 som sa uz zoznamil a zopar veci skusmo naprogramoval.
Asi pred troma rokmi bola v Elektore ako priloha mala dosticka +
vyvojove prostredie v C. Okrem toho, ze je 16 bit, ma v sebe aj prijemnu
instrukciu RMPA (Repeat MultiPle and Addition).
Debugovat sa da aj cez jeden serialny port.
Na strankach Elektoru je aj diskusne forum, s cim sa da dobre zacat.

Richard Kaliciak