Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Červen 11 10:21:45 CEST 2008

Me PICy neprijdou nejake slozite a nepochopitelne. Maximalne tak u rady 18xxx - je tam spousta periferii a nakonfigurovat cely procesor da poradne zabrat.
Je tam par fint jako prepinani pametovych bloku, zpocatku to chtelo tahak pred monitorem, ale neni to nic sloziteho.
Instrukcni soubor je taky v pohode, staci si precist celou instrukci:
btfss PORTA,0
Bit Test File Skip if Set
Nic sloziteho. Navic je tech instrukci je jen nekolik.

Vyse uvedena instrukce ma obrovskou vyhodu - nepotrebuje navesti:

PIC:
    movlw    K_KRATKY_CAS
    btfss    PORTA,1
    movlw    K_DLOUHY_CAS