ADSL modem

Drobisz Henryk drobisz@okd.cz
Středa Červen 11 07:31:21 CEST 2008

Bouzel potrebuji prave ADSL2+ (mam 6Mbit). Dle tech. parametru toho ASUSu
AM200g by mel umet krome ADSL2+, firewalu, 4 portoveho switche, WIFI, jeste
print server, ftp server, USB mass storage a 2xVOIP. Toto jsem nazval "vse v
jednom". Na internetu v konferencich ho stridave chvali nebo hani, tady s
nim nema asi nikdo zadne zkusenosti. Stejne jak jsem se dival je momentalne
nedostupny, musim se podivat po necem jinem.
Dik.
DH

ST510i  -jeden z nejlepsich a nejstabilnejsich modemu. Nefunguje ale na
novych ADSL2+ pripojkach ( nad 4Mbit)
Nevim co si predstavujete pod pojmem "vse v jednom" ale Asus urcite ne,
i kdyz ten AM200g zrovna neznam.