[OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Červen 11 01:24:47 CEST 2008


Ne, W353.1 rok 76 po otci, ale udržuje mi ho servisák, co dělá servis na 
závodech veteránů v německu. Jeho poslední zásah do motoru byl skvělý, žere 
mi to o litr míň než dřív (7..8,5 podle délky trasy) a o dost víc i táhne a 
otáčky jdou velmi ochotně nahoru (se sytičem, bez něj vůbec). Dřív tak 
netáhl, to je taky pravda, musel jsem víc šlapat na plyn.

Netuším, proč se divíte, když W353 má pérování jak kočár.

----- Original Message ----- 
From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>


Co je to za zazracneho wartburga? Wartburg 4.2 quattro?

Ales Prochaska

> No podívejte se jak má převodovku, nejen motor. Ta převodovka přece půjde
> pod kabinu a stáhne tak i motor. Zkoušet to ale nebudu :-)

> Co se týče pocitu bezpečí z dobře ovladatelného auta (když se to umí), tak
> to mě nepředčila žádná moderna. Když jedu v moderně 60, tak mám stejný 
> pocit
> jako ve warbecu při 90, a stejně tak spolujezdci, kteří občas brblají že
> jedu pomalu a pak se diví že jedu 100, jestli to nemá blbej tachometr 
> (W353
> má nejpřesnější tacho), ale o tom je zase přesvědčí nějaká zatáčka, když 
> jim
> šišulka málem uletí.




Další informace o konferenci Hw-list