[OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Červen 11 00:39:54 CEST 2008

No já jsem párkrát jel v Subaru Impreza GT. Nemůžu si pomoct, ale W353 by co
do kvality podvozku i jiných vlastností opravdu těžko konkuroval. Snad jen
spotřeba bude nižší. Ostatně z níže uvedených by dokázala konkurovat jen M3
a možná ST220...