[OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Červen 10 22:49:26 CEST 2008


No podívejte se jak má převodovku, nejen motor. Ta převodovka přece půjde 
pod kabinu a stáhne tak i motor. Zkoušet to ale nebudu :-)

Co se týče pocitu bezpečí z dobře ovladatelného auta (když se to umí), tak 
to mě nepředčila žádná moderna. Když jedu v moderně 60, tak mám stejný pocit 
jako ve warbecu při 90, a stejně tak spolujezdci, kteří občas brblají že 
jedu pomalu a pak se diví že jedu 100, jestli to nemá blbej tachometr (W353 
má nejpřesnější tacho), ale o tom je zase přesvědčí nějaká zatáčka, když jim 
šišulka málem uletí.

----- Original Message ----- 
From: "Pavel_t" <pavel_t@centrum.cz>


Oprava:

> ale to je asi tak vse. Pokud si vzpominam, tak ulozeni motoru je zrovna
> skolni priklad jak se to tady nema delat nebot pri celnim narazu by jej
> mel ram nadzvednout a nasunout do kabiny misto pod kabinu.

blbe jsem to formuloval, pochopitelne to melo byt tak, ze spravne se ma
motor nasunout pod kabinu a nikoliv ji deformovat, u Wartase to podle
tech nakresu je obracene kdy by motor byl nasunut do kabiny.

Pavel




Další informace o konferenci Hw-list