[OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury
Jaroslav Lukesh
lukesh@seznam.cz
Úterý Červen 10 22:49:26 CEST 2008
No podívejte se jak má převodovku, nejen motor. Ta převodovka přece půjde
pod kabinu a stáhne tak i motor. Zkoušet to ale nebudu :-)
Co se týče pocitu bezpečí z dobře ovladatelného auta (když se to umí), tak
to mě nepředčila žádná moderna. Když jedu v moderně 60, tak mám stejný pocit
jako ve warbecu při 90, a stejně tak spolujezdci, kteří občas brblají že
jedu pomalu a pak se diví že jedu 100, jestli to nemá blbej tachometr (W353
má nejpřesnější tacho), ale o tom je zase přesvědčí nějaká zatáčka, když jim
šišulka málem uletí.
----- Original Message -----
From: "Pavel_t" <pavel_t@centrum.cz>
Oprava:
> ale to je asi tak vse. Pokud si vzpominam, tak ulozeni motoru je zrovna
> skolni priklad jak se to tady nema delat nebot pri celnim narazu by jej
> mel ram nadzvednout a nasunout do kabiny misto pod kabinu.
blbe jsem to formuloval, pochopitelne to melo byt tak, ze spravne se ma
motor nasunout pod kabinu a nikoliv ji deformovat, u Wartase to podle
tech nakresu je obracene kdy by motor byl nasunut do kabiny.
Pavel
Další informace o konferenci Hw-list