propojka Simatic C7 -> karty S7-300

Dee Jay deejay@email.cz
Úterý Červen 10 22:18:45 CEST 2008

ZdravĂ­m zucastnene

Mam doma na bastleni a malou domaci automatizaci automat Siemens C7 je to kompakt s ovládacím panelem a displejem obsahující 16 DI/DO a par dalsich veci
- zarizení má na sobe 15pin canon umoznujici pripojeni standardnich S7-300 I/O karet - k zapotřebí je propojka canon -> 14pinhead. Simens ji prodává asi za 60€uro susnu - což se mi zdá za kousek kablíku docela dost. Nemate nekdo pinout tech konektoru, schema kabliku pripadne nebyl by nekdo ochoten tu propojku "procinknout" ? Dik moc - nic rozumneho mi z pana Googla nevypadlo. Rozhraní je označeno jako IM621 pokud sem se nesekl ....

v podstatÄ› jde o nejakou takovou blbustku
https://a248.e.akamai.net/cache.automation.siemens.com/dnl/jI2ODgzAAAA_12585532_HB/Montageanl_2BG_x.pdf

 DJ