RE:Kalkulacka na vypocet odporoveho delice pro LM317?

k.novo k.novo@seznam.cz
Úterý Červen 10 20:51:40 CEST 2008

Myslite Vout = Vref ( 1 + R2 / R1 ) + Iadj * R2
To je celkem hezke, ale to mi jaksi nevybere dvojci odporu z zadane rady, nevybere dvojci s minimalni chybou pripadne s minimalnim moznym proudem delicem.
Jiste i toto by slo napsat v tom Excelu, ale co kdyz to jiz nekdo udelat ....

hmmm, vzorec v exceli?