Re: Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Delphin delphin@post.cz
Úterý Červen 10 18:14:55 CEST 2008

> Jo, to mate pravdu. Driv jsem se nadrel s odpustenim jak vul a jeste
> jsem kazal, ze ASM je to jedine prave. Ono nad slusny program v ASM asi
> jen tak neco neni, ale ve dnesnim svete se s tim da prezit moc tezko.
> Vyzkouseno ! Da se stylem "dokonale prace do posledni instrukce" prezit,
> ale k ziti to neni ;))). Tak dnes alespon umim napsat male kravinky do
> malych MCU za moment (taky po tak drastickem treninku, jako jsou
> pulmegove zdrojaky v ASM, kdo by ne), byla to hodne draha zkusenost
> (doslova, co ja timhle pristupem vyhodil prachu, zahodil kseftu, ztratil
> [...]

Záleží na použití. V dnešní době můžu mít za nízkou cenu MCU 20 MIPS s 64 KB FLASH a tam není o čem přemýšlet a může se rovnou začít v C. Naproti tomu pro PIC10F200 bych všema 10-ti volil čistý ASM.