[OT] lepidlo

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Červen 10 15:25:21 CEST 2008

2008/6/10 Jaroslav Lukesh <lukesh@seznam.cz>:
> Taky záježí na tom, kde byly zlomeny. Můj táta si je kdysi slepil epoxydem.
> Sice nevypadaly jako nové, ale byly funkční.

To mi připomnělo: "Budeš mít brýle na blízko, na dálku, na šířku,
bifokální, trifokální, multifokální a pak jedny s jednou nožičkou,
kterými budeš vidět."

Koho to zajímá, tady je to celý:

Výhody přicházejícího stáří aneb co některé z nás brzo, jiné později,
ale všechny určitě čeká:

1) Budeš mít moře času, ale žádný nápad, co s ním.
2) Posadíš-li se někam na lavičku, aby ses kochal přírodou, usneš.
3) Budou se Ti čím dál tím víc líbit mladé holky (kluci), ale
oslovovat Tě budou staré báby (dědci).
4) Když si budeš chtít pořídit něco na sebe, budeš poslouchat řeči, že
už to neunosí a do rakve se to nehodí.
5) Pán Bůh Ti síly vezme, ale chuť ponechá.
6) Začnou ti říkat "pamětník" právě v době, kdy začneš zapomínat.
7) Budeš víc číst, ale na konci stránky nebudeš vědět, o co na ni šlo.
8) Budou ti říkat, jak krásně vypadáš, jako by nevěděli, že máš doma zrcadlo.
9) Všechny boty Tě budou tlačit nebo se Ti budou vyzouvat.
10) Obouvací lžíci budeš potřebovat metr dlouhou.
11) Čím budeš mít méně zubů, tím budeš kousavější.
12) Ať Ti uvaří cokoliv, dostaneš po tom pálení žáhy, zácpu nebo sračku.
13) Vlasů budeš mít dost, ale čím dál tím menší hlavu.
14) Do vany polezeš po hlavě, protože neohneš nohy v koleně.
15) Budeš mít moře zkušeností, ale žádné posluchače.
16) Když si budeš chtít u stánku koupit tisk a upadne Ti peněženka,
budeš dělat, jako že si oprašuješ koleno, pak lýtko. Pak Ti rupne v
zádech, čímž Tvé ohýbání skončí a peněženku vzteky kopneš do kanálu.
17) Budeš čůrat tak často a tak dlouho, že se skoro nebudeš mít čas napít.
18) Budeš mít brýle na blízko, na dálku, na šířku, bifokální,
trifokální, multifokální a pak jedny s jednou nožičkou, kterými budeš
vidět.
19) Srávíš hodně času v posteli - nikoliv kvůli odpočinku nebo
radovánkám, ale protože se nebudeš moci zvednout.
20) Až Ti někdo přijde přát, alby ses dožil stovky, pošleš ho do prdele.

P.K.