Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červen 10 12:36:52 CEST 2008

Je to architekturou. PIC je tak moc jiny, ze to proste snadno nelze. Uz
jen treba takovy stack.

BTW, nakonec mi to nedalo a trosku lepe jsem se podival na PIC32, o
kterych jsem tvrdil, ze Microchip prisel s krizkem po funuse. Oni ale
chlapi dostali rozum, on je to MIPS ;). Jenze cim mne dostali je to, ze
kdyz si stahnete zdrojaky jejich C32 (je to GCC a vzal jsem od
Microchipu z webu verzi 1.02), tak to nejde vykompilovat, pac z MIPSiho
toolchainu chybi kus kodu. Nemel by to byt velky problem, da se vzit
jinde, ale to co maji jako zdrojaky Microchipove na webu, neni podle mne
kompletni a pokud se to nedoplni, vykompilovat to nepujde. Zkousel jsem
to na Linuxu. Jestli se pletu a nekomu se to povede (jako ze jsem treba
neco nepochopil a nebo podelal, stat se muze), dejte prosim vedet.
Urcite se nechci do Microchipu navazet a to co tvrdim, ruku do ohne bych
za to fakt nedal - tak dobrej nejsem.

--
Jiri Bezstarosti