Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

j s jarin.hw@gmail.com
Úterý Červen 10 11:38:13 CEST 2008

> Mno, v ramci flamu, je nejaky 8-bit okrem PIC ku ktoremu nie je kompilator C zdarma, v horsom pripade za $99?
> K dospelym jednocipom su dokonca aj prekladace vyssich jazykov, napr. Pascal... ;-) (ked flame, tak poriadny)

Ale k tym PICkam je vlastne zdarma, ako som pisal inde.
Horsie su na tom ine familie, ako napriklad 8 bity od Freescale (HC08,
HCS08), kde je kompilator zdarma, ale obmedzeny na velkost kodu.

A vlastne, zdarma nie je nijaky kompilator. Zdarma je len GCC ;-))