Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

j s jarin.hw@gmail.com
Úterý Červen 10 11:34:48 CEST 2008

> To iste som si myslel aj ja, kym som si po 6 rokoch pisania v asm (pre
> rodinu 16F87x a jej 16C predchodcov) nenasiel cas vyskusat prave ten
> htsoft kvazikompilator. Odvtedy som v asm nenapisal takmer ani ciarku
> (preslo cca dalsich 6 rokov) a nad takymito nazormi sa vzdy len smejem  :-)
>

> j.

Ja som si ho vyskusal a stale si trvam na svojom. Ked pisat v C, tak s
18F a vyssimi, su na to dobre "usposobene" a disponuju vacsimi
pamatovymi schopnostami.
Ked by som mal pouzivat 16F PIC, tak len pre velkoseriove veci, kde
treba usetrit kazdu korunu, ci euro ci co - a v tom pripade je vhodne
odpustit si kompilator a pisat to v asm (menej zaplacanej pamate,
moznost volby lacnejsieho chrobaka). V pripade 16F PIC sa to da.
Ked robim hobby projekt alebo maloseriovy, pripadne jednokusovy
vyrobok, tak si zas nebudem "spinit ruky" pouzivanim 16F PIC, ale
pouzijem o trosku drahsie 18F PIC, s lepsimi periferiami, lahsim
debuggovanim, vacsou pamatou, casim vykonom.
No a resume je z toho take, ze 16F PIC som uz dlho nepouzil :)

Ale samozrejme, nazor Vam brat nebudem (nemozem), hoci tu by sa to
patrilo, aby sme sa hadali do krvi, ked uz Wek zalozil taky pekny
flame... ;-)