[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Červen 10 11:12:55 CEST 2008


No ve škodovkách jezdí kdejaké p*ase, to je pravda. Máte pravdu v tom, že 
vyšší bezpečnost wartburgů není dána autem, jako jeho řidiči - jezdit s ním 
opravdu nezvládne každý, třeba můj tchán má skoro furt plyn an podlaze a 
nadává že netáhne. Chce to prostě myslet.

U toho Barkase, tam nejsou "letní" gumy jak je obyčejně vnímáno, jen já jim 
tak říkám, jsou to nějaké transportní speciály a když jsem viděl kolik stojí 
(dodnes se vyrábí originály), i židli se podlomily nožičky. Naštěstí se mi 
podařilo sehnat nové za pár stovek od lidí co jim to zbylo. A i na náledí se 
chovaly slušně - vozil jsem s tím děcka v zimě do školy protože jsem u 
warbecu kvůli zranění nemohl řadit. Naopak u warbecu se mi stalo, že mi na 
náledí při zajíždění na parkoviště "ustřelil".


----- Original Message ----- 
From: "Stanislav Šmejkal" <smejkal@smejkal.com>


Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Tam není nic o autech bez pásů, ale o nepřipoutaných v autech s pásama - 
> to
> je dost podstatný rozdíl, řidič aut bez pásů jezdí prostě jinak. Také je 
> tam

Auto bez pasu je uplne stejne bezpecna jako s pasama, ktere nepouziju. A
nevsiml jsem si, ze by na silnici auta bez pasu vzadu jezdila bezpecneji,
spis naopak, ale fakt se mi nechce hledat ty desitky clanku o rozstrelenych
skodovkach. A pasy se do starych aut nemontovaly proto, ze by byla
bezpecna, ale proto, ze se to nemuselo.

Ja plne chapu, ze dobry ridic muze jezdit bezpecne i wartburgem, ale to pak
neni primarne zasluha toho auta. Ale tritunove auto na letnich gumach na
snehu bych nechtel potkat ani jako ridic natoz jako chodec.




Další informace o konferenci Hw-list