Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Červen 10 11:10:30 CEST 2008

>  tomu aj zodpoveda - C kompilator by tu bol velmi neefektivny. Nejaky
> HiTech ponuka nejaky kvazikompiltor per 16F PIC, ale osobne by som sa
> nad len pousmial. Ked robit v C, tak len vyssie rady PIC. Ono to plati
> aj vseobecne, skusat kompilovat C do strojoveho kodu tak nesikovneho
> pre C konstrukcie ako je v pripade PIC12 a 16 je asi tak sialene,

To iste som si myslel aj ja, kym som si po 6 rokoch pisania v asm (pre
rodinu 16F87x a jej 16C predchodcov) nenasiel cas vyskusat prave ten
htsoft kvazikompilator. Odvtedy som v asm nenapisal takmer ani ciarku
(preslo cca dalsich 6 rokov) a nad takymito nazormi sa vzdy len smejem  :-)

j.