[OT:] Bezpecnostni pasy (Was: Vykon hudobnej aparatury)

ondra luciusb@centrum.cz
Úterý Červen 10 09:54:58 CEST 2008

Petibodove pasy maji jeste jeden mezi nohama. A u vicebovych pasu plati,
ze se nesmi pouzit bez bezpecnostniho ramu a ten se zase nesmi pouzit
bez helmy, protoze trubky vedou pobliz hlavy a vetsinou vydrzi o dost
vic nez lidska hlava.
ondra