[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Úterý Červen 10 02:22:53 CEST 2008

> O pasech snad ani nema smysl diskutovat... (ted nevim, zda se dockam
> pozaru, rybnika nebo zednaru <g>)
>

> Jindroush (kubecj@avast.com)
> http://vystava.kostky.org - Vystava LEGO: Hracka i hobby 2008 Brno.

Dobry den,

vas sarkasmus ohledne pasu neni zcela na miste. Statisticky vzato jsem jiz
temer 15 let mrtev, nebot jsem nepripoutany absolvoval dopravni nehodu, tzv.
totalku, kdy auto slo rovnou do kovosrotu a ja do spitalu se seriovou
zlomeninou 5 zeber, roztrzenou slezinou a dalsimi drobnejsimi traumaty. To,
ze bylo koho vezt do spitalu, bylo zpusobeno pouze tim, ze jsem nebyl
pripoutany - vetsinu poraneni jsem si privodil pri nedobrovolnem presedani z
mista ridice na misto spolujezdce. Do LP dveri mi totiz vjela tramvaj, a
misto, kde jsem sedel, zmenila na neco velmi podobneho plechovce od piva
pote, co na ni patou dupnete. Kdyby me na sedadle pridrzel pas, tak jsem se
stal nedilnou soucasti vraku - aspon tak to stalo ve zprave policie, ja si
to pochopitelne nepamatuji.
Dnes mam auto s asi tuctem airbagu a pasy pouzivam, aby mi pytel po banalni
kolizi nezlomil vaz. Ale cela problematika rozhodne neni tak cernobila, jak
se snazite naznacit.

Jiri Foldyna