Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Červen 10 01:23:50 CEST 2008

Noooo.. na uvedenom zozname vidim Freescale typy tak poskromne. Ako som uz inde pisal, bol som na ich seminari a tam robili prezentacie rodin MCU od vymyslu sveta. od 8-bit az po 32-bit (snad ich neurazam, ze na viac si nepamatam) a pozor! od 1-jadrovych po predpokladane 64-jadrove!! s tym, ze v sucasnosti maju na trhu myslim 4-jadrove. Padla tam otazka, ze naco sa tak daju vyuzit tie 64-jadrove... odpoved bola "to sa mna nepytajte".

Realne dnes vramci periferii na MCU ponukaju klasicke RS232, SPI, I2C, apod... USB slave, ale aj host, radice DRAM a co ja viem co este.. no s PIC-mi a AVR-kami mozme ist kamsi. Ma to vsak aj druhu stranu.. ponukaju nejake vzorky a aj okliestene vyvojove prostredie zdarma. Ale skuste si kupit napr. par 10-tok, 100-viek kusov na maloseriovu vyrobu...

miro

PS: to pisem len tak vramci flame, ziadne skusenosti ani hlbsie vedomosti o zmienovanych MCU nemam, ale ked uz som bol na tom seminari...