OT: Phoenix na Marsu a Eurobot :-)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Červen 9 22:22:20 CEST 2008

No ruku na srdce, da se vubec vetsine lidi vysvetlit, co se v takovych
pripadech stalo ?

K pochopeni problemu je totiz nejprve take pochopit, jak to ma fungovat,
kdyz ten problem neni. Jenze prece nemuzete chtit, aby vsichni kdo
dostanou nejakou zpravu o takovych vecech, jim take rozumeli. Z druhe
strany ale je to tak vyznamna vec, ze mnoho lidi zajima, jen to
potrebuji dostat v nejake zkratce. Takze ve vysledku musi byt popis
problemu, ktery nastal, zase v takoveto zkratce, aby to bylo
pochopitelne vsem. Vysledkem ovsem je, ze lide, kteri jsou o stupinek
vyse nez ten prumer, z takove zpravy ziskaji pocit, ze vsichni co to
delaji, jsou uplni pitomci, ze udelali diru mensi nez mela byt, pouzili
prilis kratke srouby atd. atp.

Je snadne rict, na tohle bych snad nezapomel/nepodelal ani ja, ovsem
zkuste si vzpomenout na nejaky vetsi projekt ve firme, kde pracujete.
Fakt nebyl nikdy zadny problem ? A fakt se nikdy nemuselo jet neco
doresit k zakaznikovi ? Jenze to tady jaksi dost dobre nejde a i kdyz to
delaji spickovi lide, stale jsou to lide jako my, se vsim vsudy ;).

--
Jiri Bezstarosti