[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Pavel Krafčík hw@pjk.cz
Pondělí Červen 9 20:36:53 CEST 2008

To jsem zažil na vojně s podivuhodným ruským přijímačem R155U.
Přelaďoval jsem z nějakého kmitočtu na VKV na nějaký hodně nízký na KV,
kde byl silný telegrafní provoz. Ten přijímač se při tak velkém skoku
ladí strašně dlouho. Na tu dobu je zablokovaný NF zesilovač, aby obsluha
netrpěla. Já jsem to jako absolutní jouda nějak nepochopil a vytočil
jsem hlasitost naplno. Když se přijímač konečně naladil, tak se
zesilovač odblokoval a já jsem šel k zemi. Nejlepší na tom bylo, že mě
zachraňovali jako při zásahu proudem. Násadou od koštěte mi sundávali
sluchátka. To bylo ran do hlavy.

Pavel Krafčík