[OT:] Vykon hudobnej aparatury

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Červen 9 17:48:54 CEST 2008

Jo jenze tenkrat jste si nemohl dovolit valit celej retezec na 95%
vykonu protoze kdyz to nekde houklo nastalo jen velke ticho nebo chrapot
shorelejch repro. Ted si to dovolit muzete, protoze vam to cele hlidaji
DSPcka, ktere to proste dokazou drzet po kontrolou i na takovehle
hranici (to je i duvod proc jsou ty bedny mensi).

Nechcete mi doufam namluvit, ze jsme se za 30let nikam nepohnuli - i
kdyz tusim kam z toho co pisete - samozrejme vsechno je ted horsi.
Posledni poradne auto byl prece wartas s volnobezkou... ;-)

Radek Vicek