[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červen 9 13:02:16 CEST 2008

Dík, zas bych tady vypadal jak trubka s názorem co jde proti proudu. Ale
hlavně to neříkejte redakci S&V, neměli by o čem psát, celý test by se
zjednodušil na 2 body :-D

No jak někteří víte, mám Barkase a do něj jsem si dal 4x40W a nějaké
uzavřené ruské odposlechy z bazaru (byly za stovku a repráky co tam jsou se
dávaly do komb; dokonce jako tlumení v nich je králičí kožešina). Hraje to
hodně pěkně na to že je to v autě - ani šéfovi to tak nehraje - tedy
vevnitř, ale co leze ven, je fakt děs a hrůza - úplně srandovně plechové
středy. Připadá mi, jako by automobilistům záleželo spíše na tom, jak to
hraje směrem ven, než dovnitř auta.

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>

Tomuhle proste vetsina lidi neveri. Svara je zvukar a nektere bedny si
stavi (prodava ve zvukarskym ksefte a vi co si koupit a co jak hraje).
Je to malej kramek tak 4x10m. Dost casto kdyz nema lidi tam zkousi to co
postavil.
Prisel jsem tam a neco mi pustil a nejak jsme se zakecali. Hralo to
pekne fakt nahlas, strkalo to po krame, ale normalne jsme se bavili. Pak
jsem kouknul na vybuzeni a rikam mu neco o debilech, ze tady vali 500W v
tom krcalku. Rikal to je v pohode, ale udelej ven krok ze dveri z kramu
a smal se. Fakt to tema dverma lezlo nejak zhustene, proste se to tam
nejak zmicha zkoncentruje a tam se nedalo vydrzet co to bylo za peklo.
Predpokladam, ze ty dvere fungovalu jak silenej basreflex. Tak uz vim
jak odhani zakazniky. :-)

Radek Vicek