Chovani UV LED

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červen 9 09:19:13 CEST 2008

vysocesvítivé LEDky jsou totiž odpad při výrobě laserů, kdy se nepodaří
rezonanční komůrka. Do té vaší várky nejsíš přihodili i ty povedenější.

Tuhle jsem koupil klukovi LED baterku na jednu tužkovku od rákosáků za půl
sta (taková trošku jiná než běžně mají) a bylo tam varování že se s tím
nesmí svítit do očí že obsahuje laserovou ledku a je to laser class 2.

----- Original Message -----
From: Horký Aleš

Nechal jsem si z Dealextreme poslat UV ledky na osvitku a u nekterych jsem
se setkal se zajimavym chovanim
LED po pripojeni prochazi proud (20mA) ,je na ni ubytek stejny jako na
funkci LED ale dioda nesviti. Pri zvysovani
proudu se pri cca 40mA dioda nahle (skokove) rozsviti a od te chvile  se
chova stejne jako bezne fungující
LED - rozsveci se plynule od cca 5mA. Jelikoz se mi podarilo smichat bile a
tyto UV LED, zjistil jsem pri trideni ze
to dela zhruba 20% LED diod. Setkal jste se s tim někdo? Proc se tak deje?