[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Červen 9 08:25:40 CEST 2008

Zdravím,

> Pin Floyd nikdy nehráli na Letné.
> Vím to, sám jsem na nich byl - na Strahově :-)

Ano, velice se omlouvám, bylo to vskutku ze Strahova. To je tedy ještě
dál, než z Letné, ale zato více na kopci, Žižkov je taky na kopci, takže
se ty vlny asi dobře šířily :-).

> Byl jsem přímo před pódiem a nijak nepříjemnou úroveň hluku si nevybavuji, ale
> pravda bylo to před čtrnácti lety.
>
> Neplete si to s Rolling Stones? Na těch jsem byl na Strahově i na Letné.

Nebyl jsem ani na jednom, ale z jednoho si též pamatuji na hluk na Žižkově
a byl nižší než od těch PF. Už se jen těžko dalo poznávat, co hrají.

> Jinak koncert aby stál za něco, prostě musí bejt nahlas, to se nedá nic dělat.

To je věc, které nerozumím. Lidské ucho se taky přebudí a pak podává úplně
nesmyslné informace, prostě slyší věci, které tam nejsou :-). Bohužel s věkem
se to zhoršuje, třeba nyní má mé levé ucho výrazně horší parametry stran
přebuditelnosti než pravé. Kdysi jsem nic takového nepociťoval. Ale asi to
lidem nevadí, když člověk jede metrem a slyší, jaké chchly poslouchá cestující
vedle, který má nějaký walkman vyhulený tak, že jeho koncový stupeň generuje
prakticky obdélníkový signál, a nevadí mu to a ještě si podupuje do rytmu :-).

> Jakub Ladman

S pozdravem Pavel Troller