[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Červen 9 07:58:15 CEST 2008

Pin Floyd nikdy nehráli na Letné.
Vím to, sám jsem na nich byl - na Strahově :-)
Byl jsem přímo před pódiem a nijak nepříjemnou úroveň hluku si nevybavuji, ale
pravda bylo to před čtrnácti lety.

Neplete si to s Rolling Stones? Na těch jsem byl na Strahově i na Letné.

Jinak koncert aby stál za něco, prostě musí bejt nahlas, to se nedá nic dělat.

Jakub Ladman