Maly problem s Prestem od Asixu

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Červen 8 15:17:46 CEST 2008

Hezké odpoledne,

    ono záleží na tom, jaké pojistky jsem naprogramovali. Pokud ty, co
zakazují čtení z paměti, je docela logické, že se obsah nepovede
verifikovat :-)

    Já s Asixem mám jen dobré zkušenosti, Presto používám zatím jen na
AVRka a funguje to dobře, až v této verzi programu to nějak zlobí. Proto
jsem se ptala ostatních, jestli to zlobí jen mně a nebo i jiným a s
jinou verzí.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz
	         sasa . svobodova . ul @       vodafonemail.cz

            ICQ:  260 344 186

Analogova pošta: na pozadani ;-)

Ondřej Kozumplík napsal(a):
> Ja mel s prestem a ATtiny2313 trosku jinaci zkusenost - kdyz se zapnuly
> pojistky programu, verifikace zapisu hlasila chyby ... coz je samozrejme
> pro seriovou vyrobu nepruchozi, aby neslo verifikovat zapsany program.
> Ani za boha s tim neslo nic udelat. Nakonec jsme zakoupili smartprog2 od
> elnecu a maximalni spokojenost.
> Me osobne trosku pripadne, ze presto (a celkove asix) se hlavne umi
> domluvit s picem, ostatni vyrobci mcu jakoby mu nestali za to a
> programovani vic nefunguje nez funguje .. ale tohle je fakt jen muj
> soukromy pocit, nechci nikoho osocovat.

Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - http://www.avg.cz
Verze: 8.0.116 / Virová báze: 270.0.0/1489 - Datum vydání: 7.6.2008 11:17