PIC a 20MHz krystal

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Červen 7 17:08:18 CEST 2008

Ne, o ten tu nejde, zmineny rezistor potreba neni, je ve strukture PIC.
Jde o rezistor mezi vystupem a krystalem, napomahajicim otacet fazi a
ktery se prakticky nepouziva - nebyva potreba. Navic PIC maji 3 volby
pro krystalovy oscilator, HS pro 4MHz a vyse, XT pro mene nez 4MHz a LP
pro krystal typicky 32768Hz. Lisi se nastavenim zesileni.
Vice zde:
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/31002a.pdf
http://ww1.microchip.com/downloads/en/AppNotes/FACT001.PDF

--