PIC a 20MHz krystal

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Sobota Červen 7 12:12:43 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    zkuste vypajet ty kondenzatory. Podle popisu to vypada na moc
velikou kapacitu. Napriklad na nepajivem poli nejsou kondenzatory vubec
potreba. Kapacita spoju je tak velika, ze se krystal rozbehne. Jejich
pridanim se naopak funkce oscilatoru znemozni.

    Zkuste tedy kondenzatory vyndat a pripadne je nahradit mensimi. Ten
rezistor slouzi ke snizeni buzeni krystalu a vetsinou neni potreba.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz