rele Mechanika Teplice

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Pátek Červen 6 21:24:32 CEST 2008

Martine,

ja to nechci na VF, myslel  jsem si, že modra je na 6V a ze bych z toho mohl
udelat sekvencer pro bezpecne prepinani
transvertoru na 23 cm.  Na VF mam CX 520 D.  S tim utlumem mas asi pravdu,
on totiz privod k k prepinacimu kontaktu je takovou spiralkou, pokud si
vzpominam asi  1.5 zavitu.   Kdysi jsem jedno tohle rele rozebral.