OT: (uplne) Piatok

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Červen 6 20:18:58 CEST 2008

Hezký večer,

    určitě i v Chorvatsku jsou lidé, kteří potřebují nějakou specialitu.
Ale moc lidí zastává názor "Kriplové ať zůstanou doma a neotravují tady,
tady pro ně není místo. Tady se chceme mi zdraví a dokonalí bavit".
Takže věřím tomu, že v nějakém takové "továrně na turisty" to prostě
koupit nepůjde. Muselo by se dojít někam jinam a to opravdu může být
značný problém.

    Sama mám štěstí, že vlastně nic speciálního nepotřebuju, ale vidím
to na našich dětech (sluchově postižení), ty také nepotřebují speciální
stravu, ale stačí vidět reakce okolí když jedeme ve vlaku, jsme na
nádraží a vlastně kdekoli jinde...

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz